Înmatriculările de autoturisme Dacia noi în Franţa au crescut cu 21,2% în primele nouă luni din acest an faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, la 79.136 unităţi, consemnând cel mai puternic avans dintre mărcile cu vânzări semnificative, pe o piaţă în urcare cu 2,1%, la 1,33 milioane de maşini.
Cota de piaţă a Dacia în Franţa a avansat la 5,92% în perioada ianuarie-septembrie din acest an, de la 4,98% în primele nouă luni ale anului trecut.
Lancia şi Jeep au fost cele două mărci care au înregistrat o creştere mai puternică a înmatriculărilor decât Dacia, însă cu vânzări mult mai mici. Astfel, Lancia a consemnat un avans de 62,1%, la 5.159 automobile, iar Jeep de 38,3%, la 1.214 unităţi.
Grupul Renault, proprietarul Dacia, a înregistrat, de asemenea, o creştere importantă a vânzărilor în Franţa, de 9,9% în primele nouă luni ale anului faţă de perioada corespunzătoare din 2013. Cu 346.010 de unităţi vândute, Renault a ajuns la o cotă de piaţă de 25,87% la finele lunii septembrie.
Leave a Reply