full screen background image

Precizări despre serviciile de transport public asigurate de CTP Iași pe raza Comunei Miroslava

Precizări cu privire la serviciile de transport public asigurate de Compania de Transport Public (CTP) Iași pe raza Comunei Miroslava:
Luni, 11 decembrie 2023, Consiliul Local al Comunei Miroslava a aprobat proiectul de hotărâre privind rectificarea Bugetului de venituri și cheltuieli în anul 2023 la nivelul Unității Administrativ-Teritorială Comuna Miroslava, în document fiind incluse și compensațiile pentru Compania de Transport Public Iași (286.289,80 lei). Fondurile urmează să ajungă în contul companiei în cursul zilei de mâine, 13 decembrie 2023.
,,Contractul de delegare a gestiunii serviciilor de transport public local în Municipiul Iași și în Zona Metropolitană a Municipiului Iași se derulează între AMTPI și operatorul de transport, respectiv între AMTPI și membri (unitățile administrativ-teritoriale). Conform documentului menționat, operatorul de transport (Compania de Transport Public Iași) are dreptul să ceară întreruperea executării acestui serviciu, nu primarul Municipiului Iași. Suspendarea serviciilor de transport se face doar cu notificarea prealabilă a autorității contractante (AMTPI), iar aceasta din urmă trebuie să identifice împreună cu unitatea administrativ-teritorială soluții pentru remedierea situației. Primăria Comunei Miroslava nu a primit nicio notificare în acest sens”, precizează reprezentanţii Primăriei Comunei Miroslava.
Comuna Miroslava este membru fondator al AMTPI, iar primarul Dan Niță este membru în Consiliul Director al acesteia. Toți membrii AMTPI (inclusiv Comuna Miroslava) au drepturi egale și ar trebui să beneficieze de aceleași drepturi.
Conform reprezentanților Companiei de Transport Public Iași, toate cursele efectuate pe raza Comunei Miroslava vor fi continua în regim normal.

comments

comments