Peste 500 de controale au efectuat inspectorii Comisariatului Pentru Protecţia Consumatorilor, în primele două luni ale anului 2015.
Aceştia au aplicat, în urma reclamaţiilor şi a tematicilor la nivel naţional şi regional, 283 de amenzi, în valoare de 293.500 de lei.
Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş, a vorbit, miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă, despe reclamaţiile sprimite.
Latiş: “Au fost înregistrate, în primele două luni ale acestui an, 242 de reclamaţii, dintre care 53 la operatorii de telefonie şi 12 la E.ON. Telekom are 27 de reclamaţii, Orange – 22 şi Vodafone – 4. La Telekom, s-a reclamat, în special, nerespectarea clauzelor contractuale, informaţii incomplete la încheierea contractului, refuzul înlocuirii unui receiver defect, servicii necorespunzătoare, facturi incorecte sau prelungirea abuzivă a contractului. Acelaşi neregului au fost semnalate şi în cazului celorlaţi doi operatori. La EON, din cele 12 reclamaţii, 10 sunt la electricitate şi 2 la gaz. Se reclamă contoare defecte şi debranşări abuzive.”