full screen background image

Firmele de telefonie şi E.ON, cele mai reclamate la Protecţia Consumatorilor

latis 1401     Peste 500 de controale au efectuat inspectorii Comisariatului Pentru Protecţia Consumatorilor, în primele două luni ale anului 2015.

Aceştia au aplicat, în urma reclamaţiilor şi a tematicilor la nivel naţional şi regional, 283 de amenzi, în valoare de 293.500 de lei.

Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş, a vorbit, miercuri, în cadrul unei conferinţe de presă, despe reclamaţiile sprimite.

Latiş: “Au fost înregistrate, în primele două luni ale acestui an, 242 de reclamaţii, dintre care 53 la operatorii de telefonie şi 12 la E.ON. Telekom are 27 de reclamaţii, Orange – 22 şi Vodafone – 4. La Telekom, s-a reclamat, în special, nerespectarea clauzelor contractuale, informaţii incomplete la încheierea contractului, refuzul înlocuirii unui receiver defect, servicii necorespunzătoare, facturi incorecte sau prelungirea abuzivă a contractului. Acelaşi neregului au fost semnalate şi în cazului celorlaţi doi operatori. La EON, din cele 12 reclamaţii, 10 sunt la electricitate şi 2 la gaz. Se reclamă contoare defecte şi debranşări abuzive.”

comments

comments