Începând din această săptămână, Radio VIVA FM a demarat campania „I LIKE VIVA FM!”, campanie de promovare în mediul online.
„I LIKE VIVA FM!” se adresează utilizatorilor rețelei de socializare Facebook!
Timp de 4 săptămâni, de vineri până duminică, VIVA FM își trimite ascultătorii la munte!
Cei interesați trebuie să intre pe Facebook.com, să caute pagina VIVA FM, apoi să dea share fotografiei de cover.
Cine are cele mai multe like-uri la share-ul făcut, câștigă un weekend „all inclusive” la munte, pentru două persoane, la Hotelul „Belvedere” din Vatra Dornei sau la pensiunea „Moldova” din Piatra Neamț.
Premiile se acordă în fiecare dimineață de vineri, câștigătorul fiind stabilit de matinalii Luisa și Călin. Ulterior, numele câștigătorului va fi postat pe pagina noastră de Facebook, acesta urmând să ne contacteze pentru a afla cum va intra în posesia premiului.
Campania „I LIKE VIVA FM!” se derulează în perioada 10 noiembrie – 5 decembrie 2014.
Potrivit regulamentului de participare la concursurile VIVA FM, persoanele care au câștigat deja în cadrul acestei campanii, nu mai pot participa la concursul „I LIKE VIVA FM!”.
Coordonatorul proiectului, Iulia Sîrghi, a declarat: „Prin intermediul campaniei <I LIKE VIVA FM!> vrem să-i premiem şi pe cei care ne îndrăgesc în mediul online. Până acum, Radio VIVA FM şi-a răsplătit ascultătorii în nenumărate campanii, iar acum, înainte de Moş Nicolae, ne-am gândit să le facem o surpriză şi fanilor noştri de pe Facebook, oferindu-le un week-end de vis la munte.”
Leave a Reply