Începând cu 16 noiembrie 2022, municipalitatea botoșăneană va distribui pachetele cu ajutoare alimentare, acordate în cadrul Programului Operațional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate (POAD) 2022.
Pachetele cu ajutoare alimentare vor fi distribuite după un calendar stabilit de conducerea Direcției de Asistență Socială din cadrul Primăriei Botoșani, instituție care implementează acest program. Beneficiarii acestor produse au fost stabiliți prin Ordonanța de Urgență 84 din 2020, pentru stabilirea unor măsuri necesare în vederea implementării Programului Operaţional Ajutorarea Persoanelor Defavorizate.
În intervalul 16 noiembrie – 7 decembrie, ajutoarele alimentare vor fi distribuite următoarelor persoane:
- Persoane singure și familii beneficiare de venit minim garantat potrivit Legii 416 din 2001 (categorii de persoane stabilite conform articolului 3, alineat (1), litera a), din OUG 84 din 2020)
- Familii beneficiare de alocație pentru susținerea familiei, potrivit Legii 277 din 2010 (categorii de persoane stabilite conform articolui 3, alineat (1), litera b), din OUG 84 din 2020)
Începând cu data de 8 decembrie 2022, stocul disponibil va fi distribuit persoanelor cu handicap grav și accentuat, adulți și copii (categorii de persoane stabilite conform art.3, alineat (1), lit c) din OUG nr.84 din 2020, în ordinea prezentării acestora după principiul “primul venit – primul servit”.
„Îi rugăm pe beneficiarii acestui program să respecte calendarul de distribuire a produselor alimentare. În același timp, îi asigurăm că toți colegii noștri au toată disponibilitatea de a asigura derularea acestui program în cele mai bune condiții”, a declarat viceprimarul Liviu Toma.
Produsele vor fi ridicate de către titulari sau reprezentanții legali ai acestora, în baza actelor de identitate (originale), valabile la data distribuirii, conform programării de mai sus, de luni până vineri, între orele 9:00 – 17:00, de la depozitul din incinta SC EPSILON OMICRON PULSAR SRL Botoșani, din strada I.C. Brătianu, nr.112.
În cazul persoanelor cu handicap grav și accentuat, ridicarea produselor se va face pe baza actului de identitate și a certificatului de încadrare în grad de handicap (originale și copii), valabile la data distribuirii.
Vă recomandăm să citiți și:
De luni pot fi depuse cererile pentru tichetele sociale