full screen background image
Traficul

Traficul auto a crescut pe DN 28B Botoșani-Tg. Frumos

“Traficul în creștere pe care l-am constatat pe DN 28B Botoșani-Tg. Frumos la ultima mea deplasare în scopul observării stadiului lucrărilor de modernizare arată că progresele înregistrate de constructor sunt consistente și importante. Tot mai mulți conducători auto consideră că pot folosi drumul, ca urmare a tronsoanelor din ce în ce mai mari pe care a fost turnat deja cel puțin un strat de asfalt și se poate circula în condiții foarte bune. Numărul și lungimea segmentelor de drum pe care se întâmpină în continuare probleme sunt din ce în ce mai mici.
Problema extrem de importantă a disconfortului produs de vechea structură din beton a drumului, între Copălău și Zăicești, a fost rezolvată. Zgomotul sacadat, ca de tren și denivelările supărătoare ale betonului resimțite continuu sunt acum doar o amintire pentru șoferii botoșăneni care circulă pe DN 28B.” transmite senatorul Cristian Achiței.
Tronsonul dintre Botoșani și Copălău a fost asfaltat integral, cu excepția a două puncte în care constructorul trebuie să efectueze lucrări mai speciale. Este vorba de o porțiune de circa 200 de metri în apropierea Mănăstirii Zosin, afectată de alunecări de teren și de zona intersecției cu drumul spre Coșula, unde este necesară și reabilitarea podului de la Buda.

Progrese și pe tronsonul din județul Iași

“Progrese foarte mari s-au înregistrat în ultimele săptămâni și în ceea ce privește asfaltarea DN 28B pe raza județului Iași. Un prim strat de asfalt a fost turnat chiar de la intrarea în județul Iași, imediat după zona cu alunecări de teren (unde se va interveni mai târziu), până la Maxut. Atenție, însă! Circulația auto este încă foarte anevoioasă prin Hârlău, unde lucrările de modernizare au fost demarate, dar vor fi de durată, în condițiile specifice lucrului în mediul urban.
După Hârlău, până la Tg. Frumos, majoritatea zonelor sunt proaspăt asfaltate, cu excepția câtorva kilometri, între Boureni și Tg. Frumos, unde constructorul pregătește turnarea stratului asfaltic.
În concluzie, progresele înregistrate în modernizarea DN 28B Botoșani-Tg. Frumos sunt foarte importante. Prioritățile constructorului în perioada următoare vor fi reabilitarea podurilor sau construcția unora noi, conform proiectului, respectiv atacarea zonelor cu alunecări de teren cu soluții de consolidare.
Personal sunt mulțumit de ritmul și calitatea lucrărilor și îndeosebi de faptul că îmi onorez angajamentul luat în fața botoșănenilor din momentul în care am ajuns să îi reprezint în Parlamentul României de a rezolva problema spinoasă, veche de peste două decenii, a drumului care ne leagă județul cu tot restul țării, Drumul Național DN 28B Botoșani-Tg. Frumos.” încheie senatorul liberal Cristian Achiței.

Vă recomandăm să citiți și:

comments

comments