Ziua mondială a drepturilor consumatorilor (“World Consumer Rights Day” – WCRD) este marcată anual la 15 martie. Această zi a fost lansată pentru a se scoate în evidență aspecte legate de serviciile de care beneficiază consumatorii.
Important e să ne cunoaștem drepturile de consumatori, dar mai ales să le strigăm atunci când ne simțim nedreptățiți.
Iulia Sîrghi a discutat cu comisarul şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş, despre drepturile consumatorilor şi despre problemele reclamate.
”La Suceava această zi este marcată printr-o serie de evenimente, întâlniri cu consumatorii, prin articole de presă, emisiuni, ca în fiecare an are loc și concursul în școli – clasele I-VIII și liceu, în fiecare an se alege câte o temă, iar copiii fac desene, lucrări eseuri, legate de temă. Tema din acest an este ”Comerțul online”.
Iulia Sîrghi: Care este telefonul consumatorului?
„530.876 la Suceava, sau numărul naţional 021 9551.”
Care sunt principalele nemulțumiri reclamate de suceveni?
”În top sunt: telefonia mobilă, facturile E-ON, debranșări abusive, segmental alimentar a scăzut foarte mult, dacă acum 10 ani segmental alimentar era cea mai reclamat, acum a scăzut mult” a spus Vasile Latiș.
Ascultați interviul integral cu comisarul şef al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş, mai jos:
Leave a Reply