În urma activităţii de verificare a documentaţiei depuse de către cei 145 de candidaţi voluntari, la sediul Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă „Bucovina” al judeţului Suceava, în perioada 13-27 februarie, toate dosarele au fost acceptate.
Pentru eficientizarea activităţii următoare, având în vedere numărul mare de persoane admise în cadrul programului de voluntariat, s-au constituit 4 serii, ţinând cont de criterii legate de ocupaţie, competenţe dobândite anterior și vârstă.
Pentru fiecare serie în parte se vor desfăşura aceleaşi programe de pregătire, diferenţierea constând doar în perioada calendaristică.
Pentru următoarele trei serii, informaţiile de interes vor fi făcute publice în proximitatea începerii activităţilor.
Candidaţii acceptaţi în prima serie sunt:
01. Agapi Stefan Ionut
02. Alistar Camelia Mihaela
03. Bacrau Mihaela
04. Boca Ana Maria
05. Bosancu Ovidiu Luca
06. Botezat Daniel
07. Brinzac Laura Dorina
08. Ciobica Paula Tamara
09. Costiug Liliana
10. Dragoi Emanuel Robert
11. Druta Gabriela
12. Duciuc Corneliu
13. HuniaVasile
14. Iavni Simona
15. Ignat Cristina-Mihaela
16. Irimescu Ioan
17. Iasinovschi Elena Valeria
18. Ivan Mihaela
19. Leuciuc Ana
20. Lungu Daniel Costel
21. Macovei Andrei Constantin
22. Marandei Luminita
23. Maxim Alina Nicoleta
24. Munteanu AnamariaTeodora
25. Negrea Bogdan
26. Persic Codrin Elizar
27. Pinzaru Angelica
28. Pinzaru Ciprian
29. Pinzaru Loredana Sinorica
30. Procopet Doina Mihaela
31. Raileanu Liliana
32. Rey Adrian Radu
33. Ropciuc Daniel
34. Sava Ilie Danut
35. Sacaleanu Florin Marius
36. Schipor Alexandru Marian
37. Trofin Irina
38. Ursaciuc Cristinel
39. Viziteu Robert Claudiu
40. Zaharescu Otilia Ioana
Pentru seria I, graficul activităţilor ce vor fi desfăşurate în cadrul programului de voluntariat este următorul:
– 25-26.03.2017 – 12 ore curs introductiv (2 zile x 6 ore/ zi);
– 01-02.04.2017 – 12 ore curs introductiv (2 zile x 6 ore/ zi);
– 03-07.04.2017 – 30 ore curs de pregătire în acordarea primului ajutor de bază (5 zile x 6 ore/ zi).
Cele 6 ore de pregătire ale unei zile se desfășoară în intervalul orar 9:00-15:00, cursul introductiv fiind în zile de sâmbătă şi duminică, iar cursul de pregătire în acordarea primului ajutor de bază fiind de luni până vineri.
Prezentarea voluntarilor se va face la punctul de control al Inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă, din Suceava, str. Universităţii nr.14, pe data de 25.03.2017, ora 8:30. Voluntarii vor avea asupra lor actul de identitate, un caiet (preferabil studenţesc) şi ustensile de scris.
Tot în această perioadă, va avea loc activitatea de semnare a contractelor între personalul voluntar şi instituţia noastră.
“Dat fiind faptul că majoritatea persoanelor selectate în seria I sunt din câmpul muncii, vă rugăm să vă luaţi din timp măsurile ce se impun, astfel încât prezenţa dumneavoastră la cursul introductiv şi la cursul de prim ajutor de bază să fie maximă, condiţie obligatorie pentru continuarea activităţii de voluntariat”, a precizat purtătorul de cuvânt al ISU Suceava, plt.adj. Alin GĂLEATĂ.
Relaţii suplimentare se pot obţine de la lt.col. Hladi Dănuţ, la numărul de telefon 0743464164, de luni până vineri, între orele 9:00-15:00, sau de pe site-ul www.pompierisv.ro şi pagina de facebook ISU „Bucovina” Suceava.
Leave a Reply