Primăria municipiului Rădăuţi recrutează operatori de calculator ai birourilor electorale ale secţiilor de votare.
Persoanele care doresc să participe la selecție trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
– să aibă cetăţenia română şi domiciliul în România;
– să cunoască limba română, scris şi vorbit;
– să aibă minimum 18 ani împliniţi;
– să aibă capacitate deplină de exerciţiu;
– să fi absolvit învățământul general obligatoriu;
– să aibă cunoștințe de bază în tehnologia informației.
Selectarea operatorilor de calculator ai birourilor electorale ale secțiilor de votare se realizează pe baza examinării practice a următoarelor competențe:
– utilizarea noțiunilor de bază ale tehnologiei informației;
– introducerea și validarea datelor;
– prelucrarea datelor;
– utilizarea internetului și a poștei electronice;
– utilizarea echipamentelor periferice;
– asigurarea confidențialității și securității datelor.
Serviciul de Telecomunicaţii Speciale, cu sprijinul Autorităţii Electorale Permanente şi al Institutului Naţional de Statistică, organizează sesiuni de examinare practică, în centre de evaluare şi în sistem online. Persoanele care participă la sesiunile de examinare practică, organizate în centre de evaluare vor fi notificate telefonic sau prin e-mail de către Autoritatea Electorală Permanentă cu privire la locul și data sesiunii de examinare.
Activitatea de operator de calculator este remunerată sub formă de indemnizație stabilită prin Hotărâre a Guvernului.
Persoanele interesate să devină operatori de calculator pot descărca Modelul cererii pentru desemnarea ca operator de calculator al biroului electoral al secţiei de votare de pe site-ul Primăriei Rădăuţi.
Cererile tip completate, în original, pot fi depuse la sediul Primăriei Rădăuţi, str. Piaţa Unirii, nr. 2, (parter – cam. 19), până cel târziu vineri, 20 noiembrie 2015.