full screen background image

Carrefour a înghețat prețurile, de la 1 mai

carrefour sigla     Începând cu 1 mai, Carrefour România a blocat prețurile, pentru a pregăti aplicarea ordonanței de urgență nr. 6 din 7 aprilie 2015, privind reducerea TVA la 9% la produsele alimentare precum și la băuturile non-alcoolice.

Singurele două excepții de la înghețarea prețurilor sunt produsele care se află în promoție sau anumite tipuri de fructe și legume, unde prețurile pot prezenta variații din cauza sezonalității produselor.

Astfel, referitor la prima excepție, imediat după încheierea unei promoții, prețul produsului revine la prețul normal, acest lucru nefiind deloc o creștere artificială.

Referitor la cea de-a doua excepție, menționăm că prețul fructelor și legumelor depinde de țara de proveniență a produselor, de costurile de transport și de cantitatea de produse disponibilă pe piață.

În acest sens, Carrefour importă fructe și legume doar în momentul în care acestea nu se găsesc în România.

Carrefour este un grup internațional foarte serios care este prezent în România din 2000 și care a început activitatea axându-se pe lupta cu prețurile.

“Carrefour România a întâmpinat cu bucurie decizia de reducere a TVA-ului la produsele alimentare și la băuturile non-alcoolice de la 24% la 9% începând cu 1 iune. În 2013, am lucrat îndeaproape cu producatorii și procesatorii de produse de panificatie pentru implementarea TVA redusă la pâine, astfel încât prețurile de la raft au reflectat întocmai această modificare. Începând cu 1 mai am înghețat prețurile la produsele supuse reducerii viitoare a TVA, cu mențiunea ca am continuat promoțiile. Astfel, în momentul în care un produs iese din promoție, acesta va reveni la prețul inițial, adică la prețul normal, acesta nefiind un preț crescut artificial. La o creștere artificială de prețuri clientul ne-ar penaliza imediat și s-ar duce la concurență. În România, concurența este mare, așa că nicio companie serioasă nu va dori să-și alunge clienții prin practici comerciale de această natură.”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

comments

comments