full screen background image

Administratorii de bloc trebuie să informeze trimestrial proprietarii de cheltuielile asociaţie

administrator asociatie proprietari     Administratorii de imobile vor fi obligaţi să informeze trimestrial, în scris sau prin e-mail, proprietarii din cadrul asociaţiei despre cheltuielile, încasările, veniturile şi plăţile efectuate de asociaţie, au stabilit deputaţii, adoptând o propunere legislativă în acest sens.

Proiectul de lege a fost iniţiat de 9 parlamentari din PNL şi PSD, printre care Dan Ioniţă, Alin Tişe, Nicolae Vlad Popa, Vasilica Miron, Dumitru Oprea şi adoptat miercuri cu 286 voturi “pentru”, niciun vot împotrivă, de Camera Deputaţilor, care este for decizional.

Proiectul de lege completează Legea nr.230/2007 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari, în sensul stabilirii unei noi atribuţii în sarcina administratorilor de imobile, potrivit căreia aceştia au obligaţia de a informa, trimestrial, proprietarii din cadrul asociaţiei de care răspund, referitor la situaţia financiară cu privire la toate elementele de cheltuieli, venituri, încasări şi plăţi aferente asociaţiei de proprietari.

Administratorii pot să informeze proprietarii prin poşta electronică sau în scris despre situaţia plăţilor facturilor, a conturilor bancare, dobânzilor, plăţilor salariale, restanţele la facturi sau situaţia lucrărilor angajate.

comments

comments