Călătorii suceveni de pe mijloacele de transport în comun au făcut, în acest an, 11 reclamații privind calitatea serviciilor, toate justificate.
În perioada de raportare, niciun transportator, din cei cinci evaluați, nu a făcut vreo despăgubire pentru nerespectarea condițiilor de calitate și de mediu.
Numărul abaterilor constatate și sancționate de personalul împuternicit a fost de 5, iar cel al accidentelor de circulație din vina proprie – de 8.
Datele sunt suprinse în raportul de analiză a gradului de respectare a criteriilor de performanță prezentat astăzi consilierilor locali.
În ceea ce privește numărul călătorilor transportați, TPL a avut peste 11 milioane, adică de 13 ori mai mulți pasageri decât toți ceilalți operatori la un loc.
În planul încasărilor, cele mai profitabile luni au fost ianuarie, februarie și martie.
Zilnic, pe străzile municipiului reședință au circulat între 59 și 61 de autobuze și maxi taxi, față de minim 66, câte erau necesare pe trasee.