full screen background image

Carmen Fediuc, director programe de finanţare în cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava, despre Conferinţele “Afaceri.ro”

Dimineti Animate fediuc     Conferinţele “Afaceri.ro” reprezintă cel mai mare program naţional de conferinte locale de afaceri şi sunt evenimente care adună reprezentanţii mediului de afaceri şi ai administraţiilor locale şi naţionale pentru a stimula dezvoltarea economică echilibrată pe întreg teritoriul României.

Ele dezbat provocările actuale din mediul de afaceri şi pun accent pe oameni, modele de urmat, noutăţi la zi, informaţie şi inspiraţie privind utilizarea noilor tehnologii, a managementului şi marketingului modern şi a instrumentelor de finanţare.

Carmen Fediuc, director programe de finanţare în cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Suceava, a fost prezentă în studioul Dimineţilor Animate şi a vorbit despre ediţia a III-a a Conferinţei “Afaceri.ro”.

Carmen Fediuc: ”Conferinţa Afaceri.RO Suceava a ajuns la cea de-a treia ediţie. Vor fi prezente personalităţi din mediul de afaceri regional şi naţional, oameni de afaceri cu experienţă, care vor vorbi despre proiecte de succes, provocări depăşite şi despre cum poţi dezvolta un business de succes în România. Tematicile abordate în acest an vor face referire la: modalităţi de dezvoltare a afacerilor, marketing-ul online, dezvoltarea resursei umane şi dezvoltarea relaţiilor economice cu Republica Moldova şi Ucraina.”

Printre invitaţii de calibru de anul acesta, prezenţi la manifestare, se numără Felix Pătrăşcanu, co-fondator al firmei FAN Courier,  Nicoleta Munteanu, vicepreşedinte al Asociaţiei Naţionale a Antreprenorilor, şi Peter Barta, director executiv al Fundaţiei “Post-Privatizare”, o organizaţie administrată în comun cu Comisia Europeană şi Guvernul României.

Carmen Fediuc: ”Rolul acestor invitaţi este de a da un semnal de încurajare, de a merge înainte, pentru că se poate, cu toate greutăţile economice, financiare, chiar se poate să dezvolţi un business frumos în România.”

Conferinţa va fi structurată în două secţiuni:

– Dezvoltarea afacerilor – speakerii vor oferi informaţii despre: marketing-ul online, poveşti de succes ale unor antreprenori recunoscuţi la nivel naţional, importanţa hub-urilor (co-working spaces) pentru dezvoltarea afacerilor mici;

– Workshop-uri interactive – trei ateliere de lucru, care se vor desfăşura în paralel, având următoarele teme:
WS1: Forum economic: Dezvoltarea parteneriatelor de afaceri în regiunea de graniţă;
WS2: Motivarea non-financiară a angajaţilor;
WS3: Marketing-ul: încotro? Când şi cum trebuie să investim în marketing.

Interviul integral din cadrul emisiunii ”Dimineţi Animate” îl puteţi asculta mai jos.

0:00

comments

comments