Cântăreaţa americană Madonna îşi extinde brandul de fitness Hard Candy prin intermediul unui nou contract de merchandising,
Vedeta americană deţine deja opt săli de fitness în lumea întreagă şi a decis să se asocieze cu managerul ei, Guy Oseary, şi cu directorii companiilor New Evolution Ventures şi Epic Rights pentru a-şi extinde brandul Hard Candy şi în domeniul produselor care se vând cu ajutorul comerţului cu amănuntul, precizează site-ul revistei Billboard.
Dan Levin, directorul departamentului Celebry & Lifestyle din compania Epic Rights, a spus: “Am vrut să aducem acest brand către public şi, dacă mulţi oameni nu au avut şansa de a merge într-o sală de fitness Hard Candy, de acum înainte vor putea să experimenteze produsele Hard Candy în oraşele în care trăiesc, prin intermediul celor mai bune aparate de fitness din lume”.
Cântăreaţa americană intenţionează să îşi extindă lanţul de săli de fitness Hard Candy în Asia şi Statele Unite în anul 2016.