Reprezentanţii Comisariatului Judeţean transmit că respectivii operatori au fost reclamaţi pentru diferite neconcordanţe în ce priveşte încheierea contractelor, promoţii care nu respectă normele legale, precum şi facturi supraîncărcate.
Şeful Protecţiei Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş, spune că “din totalul de 233 de reclamaţii din ultimele două luni, la nivelul lunii ianuarie, cele mai multe aspecte reclamate se referă la telefonia mobilă – 12% din total. La nivelul lunii februarie, cele mai multe reclamaţii se înregistrează la facturile e-ON. Reclamaţiile se referă la sume foarte mari, nejustificate, la fluctuaţii de tensiune sau tensiunie slabă la furnizarea de energie electrică. La telefonie mobilă, facturile ori sunt prea mari, ori clientul ajunge să accepte în grabă o ofertă telefonică fără să semneze un contract în prealabil. Au fost situaţii în care noi am anulat respectivele contracte. Mai sunt situaţii în care nu semnează titularul.
Sancţiunile pentru operatorii de telefonie mobilă se ridică la 5.000 de lei”.
Un control tematic al OPC a relevat nereguli şi la prestatorii de servicii cablu TV pentru informarea incompletă în contracte. Sancţiunile se ridică la 12.000 lei.
Leave a Reply