Anul trecut, Muzeul Național al Bucovinei din Suceava a compensat scăderea încasărilor cu diverse alte surse de finanțare. Managerul EMIL URSU a declarat postului nostru de radio că de un mare succes s-au bucurat ciocolata marcă proprie și vânzările de cărți. El a spus că vizitele pe platforma ZOOM au atras, la Cetatea de Scaun, grupurile de vizitatori virtuali. preluare: Față în față Emisiunea integrală o puteți viziona AICI
Suceava – ȘTIRILE VIVA FM
Home Știri VIVAFM Suceava Vizitele pe platforma ZOOM au atras, la Cetatea de Scaun, grupurile de vizitatori virtuali
Vizitele pe platforma ZOOM au atras, la Cetatea de Scaun, grupurile de vizitatori virtuali
feb. 26, 2021
Articolul anterior„În prag de primăvară…la Ștefănești”, ediția a VI-a. Ateliere de creativitate și pedagogie muzeală
Articolul următorAu fost publicate baremele pentru testele de antrenament, primul set, Evaluarea Națională 2021 și Bacalaureat 2021