Primăria municipiului Rădăuți informează că Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor și-a reluat activitatea începând din 2 iunie. După sistarea activității cu publicul în perioada 21 mai – 1 iunie 2020, ca urmare a faptului că un angajat din cadrul instituției a fost depistat pozitiv la testarea COVID-19, în baza anchetei epidemiologice declanșate de DSP Suceava, prin care s-a dispus intrarea în izolare a tuturor angajaților serviciului, funcționarii și-au reluat activitatea. Un aspect important este acela că depunerea documentației necesare se face în baza unei programări on-line. Astfel, depunerea cererii pentru actul de identitate sau viza de reședință se face doar pe bază de programare on-line, pe site-ul www.evp-radauti.ro, iar documentele se vor elibera la Ghișeul nr. 2, în intervalul orar 08:30 -16:00, de luni până vineri. Accesul în sediu va fi permis numai la ora programată. De asemenea, triajul epidemiologic (verificarea temperaturii), purtarea măștii de protecție și dezinfectarea mâinilor înainte de intrarea în sediu sunt obligatorii. Se recomandă, pentru cei care au posibilitatea, listarea cererii și completarea acesteia înainte de a veni la sediu (semnarea se va face doar în fața personalului instituției). „În ceea ce privesc audiențele, acestea se vor desfășura on-line, prin intermediul adresei de e-mail: spclep@primariaradauti.ro”, a precizat purtătorul de cuvânt al Primăriei municipiului Rădăuți, Cepil Bianca.
Suceava – ȘTIRILE VIVA FM
Home Știri VIVAFM Suceava Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Rădăuţi și-a reluat activitatea
Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor Rădăuţi și-a reluat activitatea
iun. 02, 2020
Articolul anteriorCovid-19 Botoșani: 781 de botoșăneni au fost infectați cu noul coronavirus
Articolul următorCutremur în România, resimțit și in zona de Nord-Est