Luni, 4 aprilie, la Palatul Braunstein, a fost dezvăluită noua identitate de brand a orașului Iași. Evenimentul a avut loc în prezența autorităților și a presei. Creată sub sloganul „Iași – modelează timpul (Iași – shape time)“, o metaforă cu ancore solide în istoria Capitalei Culturale a României, identitatea este un îndemn pentru ieșeni să contribuie la creșterea orașului, să îi dea formă, să devină creatorii lui de mâine. „Noi vă propunem o identitate de brand care este flexibilă(…) O identitate și un proiect, mai mult decât un logo, care să aducă oameni împreună, să lucreze cu el și pentru oraș”, a subliniat Alex Munteanu, manager al agenției Namogo. Noua identitate de brand, reacții pozitive & negative Noua identitate de brand a Iașului a atras, pe lângă reacții pozitive, și reacții negative din partea oamenilor. Cum răspund inițiatorii proiectului acestor reacții, aflăm chiar de la ei: Dora Morhan, managerul Destination IAȘI: Alex Munteanu, managerul agenției Namogo: Ce urmează după lansarea noii identități de brand „În mod normal un proiect de branding al unui oraș durează câțiva ani, pentru a fi implementat. Ce am pus noi acum pe foaie, pe postere, pe site ș.a e doar începutul (…) Unul dintre obiectivele mele principale, și mai ales pentru Iași, este să curățăm orașul de urât, din punct de vedere al designului grafic”, a punctat Alex Munteanu. Emisiunea poate fi urmărită integral aici: Despre Destination Iași Asociația de Management al Destinației Iași și Regiunea Moldova (Destination Iași) a fost înființată la finalul lui 2019 printr-o asociere a trei entități publice (Primărie, Aeroport, Universitatea Alexandru Ioan Cuza) și patru entități private (trei hoteluri și o agenție de incoming) pentru a implementa proiectele din Strategia de Turism a Iașului și a ZMI 2018-2030, pentru a pune bazele unui turism competitiv la Iași și pentru a susține campanii de promovare a Iașului. Despre Namogo Namogo este o agenție interdisciplinară de branding și design web fondată în Iași cu 14 ani în urmă, cu misiunea de a crea proiecte în care comunicarea vizuală este curată, redusă la esențial, astfel încât esteticul să ajute funcționalul. Vă recomandăm să citiți și: Meningita, un real pericol. Sfaturile medicului Primăria Municipiului Iași va moderniza Spitalul Clinic „Dr. C.I. Parhon”
Iași – ȘTIRILE VIVA FM
Articolul anteriorTârgul de Paşti – Produs în Bucovina, deschis în centrul muncipiului Suceava
Articolul următorDe bine...