Primăria Rădăuți desfășoară, până pe 11 aprilie, campania „Părerea ta contează!”, prin care dorește să identifice percepția cetățeanului asupra calității serviciilor instituției. În acest sens a fost întocmit un formular cu 6 întrebări, la care cetățenii pot răspunde anonim. Formularul completat va fi introdus în una dintre cele 4 urne amplasate pe holurile compartimentelor Evidența Populației, Impozite și Taxe, Urbanism și Registratură. Rădăuțenii sunt întrebați dacă îi mulțumește relația cu angajații Primăriei, ce propuneri de îmbunătățire a activității au și dacă se consideră victimele unor fapte de corupție în cadrul administrației locale. Formularele vor fi analizate de primarul BOGDAN LOGHIN, acesta declarând că “este foarte important punctul de vedere al cetățeanului privind serviciile din Primărie, pentru a putea îmbunătăți calitatea actului administrativ”.
Suceava – ȘTIRILE VIVA FM
Home Știri VIVAFM Suceava Primăria Rădăuți dorește să identifice percepția cetățeanului asupra calității serviciilor instituției
Primăria Rădăuți dorește să identifice percepția cetățeanului asupra calității serviciilor instituției
mart. 31, 2022
TAGprimăria
Articolul anteriorAUDIO – În muncipiul Suceava, banda dedicată transportului public în comun de persoane va fi funcţională cel mai târziu la începutul anului 2023
Articolul următorRefugiați ucraineni în România | Cinci femei însărcinate au primit ajutor la Maternitatea „Elena Doamna” din Iași