Biroul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Piatra Neamţ și-a modificat programul de lucru cu publicul, în contextul creșterii pericolului epidemiologic. La ghişeul nr. 1, primirea documentelor de identitate și de reședință se face doar în baza bonurilor de ordine, de luni până joi între orele 8.30 – 11.30 şi 12.30 – 15.30, iar vineri între 8.30 – 11.30. Ghişeul nr. 2 funcționează în baza planificării online pe siteul primariapn.ro, secţiunea planificare online carte de identitate. În zilele de vineri în intervalul orar 8.30 – 10.30, la acest ghişeu se vor primi cererile de eliberare a cărţii de identitate ca urmare a schimbării domiciliului din străinătate în România doar în baza planificărilor telefonice la numărul 0233.210.411. Ghişeul nr. 3 este funcțional cu bonuri de ordine pentru ridicări documente, solicitări de date cu caracter personal și mențiuni privind stabilirea reședinței și cererile de eliberare a actelor de identitate pe bază de procură specială. Cetăţenii sunt rugaţi să respecte ora de programare, să evite aşteptarea suplimentară în spaţiile destinate publicului şi să respecte măsurile sanitare.
Neamt – ȘTIRILE VIVA FM
Home Știri VIVAFM Neamț Program de lucru cu publicul modificat la Biroul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Piatra Neamţ
Program de lucru cu publicul modificat la Biroul Public Comunitar Local de Evidenţă a Persoanelor Piatra Neamţ
oct. 08, 2021
Articolul anteriorPrimăria Piatra-Neamț instituie mai multe sensuri unice
Articolul următorO avarie lasă mai multe localități fără apă