Municipalitatea se declară nemulțumită de activitatea furnizorului de agent termic din Botoșani. Viceprimarul Bogdan Buhăianu a solicitat conducerii Modern Calor o situație privind numărul de abonați, atât persoane fizice cât și agenți economici, iar concluzia a fost că societatea pierde clienți pe bandă rulantă, ceea ce afectează serios cifra de afaceri. Potrivit viceprimarului, la clienții casnici, spre exemplu, numărul debranşărilor este de cinci ori mai mare decât al branșărilor. Dacă în 2019 societatea a câștigat 6 clineți noi din rândul persoanelor juridice, anul trecut o singură firmă s- a branșat la sistemul centralizat de termoficare,în timp ce alte 4 u renunțat a contracte. Viceprimarul acuză management defectuos la Modern Calor. Societatea de termoficare se află în perioada de stabilire a unei noi conduceri. Contractele de mandat pentru membrii Consiliului de Administraţie expiră în luna martie. La fel și mandatele directorului economic și directorului general, cel din urmă fiind prelungit cu 4, respectiv 6 luni, până la organizarea concursului.
Botosani – ȘTIRILE VIVA FM
Articolul anteriorKlaus Iohannis: Ministrul Justiţiei să explice urgent cum s-a ajuns ca dosarul „10 august” să fie clasat
Articolul următorPercheziţii în Suceava într-un dosar de evaziune fiscală, abuz în serviciu şi poluare prin evacuare de deşeuri al IPJ Mureş