Primăria municipiului Botoșani a organizat o dezbatere publică privind regulamentul de gestiune al parcărilor și proceduri aplicabile vehiculelor parcate neregulamentar sau abandonate în municipiu. La discuțiile la care au participat și cei doi consilieri locali USR – Plus, s-au atins mai multe chestiuni, printre care: depunerea anuală a cererilor pentru obținerea unui loc de parcare, ridicarea autoturismelor de pe spațiile concesionate după 3 ore de staționare, atribuirea locurilor pentru autovehicule cu masă maximă de până la 3,5t și 5,2 m lungime, dar și participarea la licitație a persoanelor care locuiesc pe o rază de 60 de metri față de zona unde este locul de parcare dorit. Anularea tuturor rezervărilor și susținerea licitațiilor anuale pentru toate cele aproximativ 9.000 de locuri de parcare din oraș este un obiectiv foarte greu de atins, în condițiile în care sunt aproximativ 200 de astfel de cazuri identificate în oraș. În schimb, edilul a propus ca, începând de anul viitor, cel de-al doilea sau al treilea loc de parcare deținut de aceeași familie să fie scos la licitație, anual, actualii deținători având și ei posibilitatea de a participa la licitație. O altă modificare vizează atribuirea unui loc de parcare analizez, doar pentru autoturismele transport persoane de până la 8 locuri.
Botosani – ȘTIRILE VIVA FM
Articolul anteriorDiscuțiile privind înființarea unei Extensiuni a Universității Naționale de Arte „George Enescu” la Botoșani avansează
Articolul următorContinuă reabilitarea și modernizarea Spitalului Clinic de Urgență pentru Copii „Sf. Maria” din Iași