„Județul Botoșani are un potențial turistic extraordinar, dar, din păcate, niciun conducător nu a făcut prea multe pentru a promova acest județ. Fie că e vorba de turismul cultural, ecumenic, ecologic sau orice alt fel, în Botoșani niciunul nu este exploatat corespunzător. A venit vremea să reamintim României şi lumii întregi că Botoşaniul este leagănul geniilor culturii româneşti. Fie că vorbim de literatură, muzică, pictură sau teatru putem pomeni cu uşurinţă o personalitate care s-a născut în Botoşani. Am descoperit cu plăcută surprindere că o firmă din Botoșani, Casa Pâinii, are aplicat acest logo de promovare a valorilor culturale botoșănene, pe fiecare ambalaj comercializat, pe documente interne și în toate ofertele pe care le distribuie la nivel național. Eu cred că este o inițiativă lăudabilă și am decis să folosesc acest logo pe toate documentele emise de Cabinetul Parlamentar Mihaela Huncă. Vă propun să-l utilizăm cu toții și mai ales primăriile din județul Botoșani și Consiliul Județean Botoșani, ca o formă de a ne promova izvorul cultural și personalitățile Botoșaniului”, a declarat deputatul Pro România Mihaela Huncă.
Botosani – ȘTIRILE VIVA FM
Articolul anteriorCoronavirus România: 197 de noi cazuri de persoane diagnosticate cu COVID-19
Articolul următor3.481 de cazuri de coronavirus confirmate în judeţul Suceava, cu 16 mai multe faţă de ziua precedentă