utorităţile britanice au deschis o anchetă asupra modului în care sunt colectate şi folosite datele personale ale alegătorilor.
Decizia a fost luată după ce presa din regat a pus la îndoială modul în care acţionează o importantă companie de comunicare strategică. Angajată de tabăra pro-Brexit şi de cea pro-Trump, compania respectivă e bănuită că a manipulat opinia publică. Mai exact, ar fi strâns de pe internet mii de date ale alegătorilor, pe baza cărora a creat un profil al acestora. I-a “bombardat” apoi cu tot felul de mesaje în sprijinul lui Trump şi al taberei pro-Brexit.
În plus, scrie presa de la Londra, Comisia Electorală britanică nu ar fi fost înştiinţată de ajutorul pe care această companie l-a acordat celor care voiau ieşirea ţării din Uniunea Europeană.
Demn de menţionat, acţionarul majoritar al fimei este un apropiat al lui Donald Trump şi al euroscepticului Nigel Farage.
Leave a Reply