full screen background image

3,5 milioane euro pentru promovarea imaginii României la Expo Milano 2015

expomil     România merge la cel mai important eveniment expoziţional internaţional. Pentru organizarea pavilionului, Ministerul Afacerilor Externe şi-a calculat un buget de 3,5 milioane de euro, sumă inclusă în bugetele ministerului pe anii 2014 şi 2015, iar construcţia pavilionului, de 887 metri pătraţi, în forma unei case din Delta Dunări, a presupus o investiţie de aproximativ 1,7 milioane de euro.

Miza României la eveniment este imaginea, mai exact promovarea mediului de afaceri local şi atragerea de investitori străini, în contextul în care se estimează că la eveniment vor veni circa 20 de milioane de participanţi, informează ZF.ro

O altă zonă pe care mizează România în cadrul expoziţiei este agricultura, care contribuie aproximativ 6% în produsul intern brut dar se confruntă cu probleme legate de fragmentarea terenurilor agricole şi lipsa tehnologiei.

Spre comparaţie, pavilionul Ungariei are 1.910 mp şi are ca temă fraza „din cele mai pure surse“, în timp ce Bulgaria, cu un pavilion de 584 mp, are tema „descoperă varietatea în natură“.

Per total, expoziţia va fi organizată pe o suprafaţă de 1,1 milioane de mp.

comments

comments