Orice produs cumpărat online poate fi returnat în 14 zile de la achiziţionarea acestuia, a declarat Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş.
Invitat în emisiunea “Faţă în faţă”, difuzată joi de Radio VIVA FM, Vasile Latiş a precizat că, în cazul returnării, vânzătorul respectivului produs trebuie să plătească toate costurile pe care le-a primit de la client, inclusiv cele pentru transport.
Latiş: “Conform legii, clientul poate returna orice produs cumpărat online, în termen de 14 zile de la achiziţionarea acestuia. Returnarea se poate face nu doar dacă produsul este neconform, ci chiar dacă nu este ceea ce se aştepta clientul sau ceea ce i-a fost prezentat în reclamă. Mai mult, în cazul returnării produsului, consumatorul îşi poate primi banii de la comerciant, în termen de 14 zile de la primirea produsului. Comerciantul trebuie să returneze, fără întârzieri nejustificate, toate sumele pe care le-a primit drept plată din partea clientului, inclusiv costul livrării.”