În cazul oricărei campanii de reduceri de preţuri, cum este şi Black Friday, trebuie respectate mai multe reguli, a declarat Şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, Vasile Latiş.
Invitat în emisiunea “Faţă în faţă”, difuzată joi de Radio VIVA FM, Vasile Latiş aprecizat că orice reducere de preţ trebuie anunţată din timp, trebuie precizat procentul de reducere, preţul vechi şi preţul nou al produsului. Şeful protecţiei consumatorilor a oferit ascultătorilor mai multe amănunte despre acest subiect
Latiş: “Preţul vechi trebuie afişat, tăiat cu o bară. Sub el, trebuie trecut preţul nou, exact cu reducerea anunţată. Am mai întâlnit situaţii în care se apunea că reducerea este de 30%, dar, de fapt, era doar de 20%. Şi ăsta este un motiv de sancţiune din partea comisarilor de la protecţia consumatorilor. În plus, reducerea se face la un preţ al produsului din ultimele 30 de zile. Deci nu se poate ca, să zicem, la începutul săptămânii să mărim preţul, şi joi, înainte de Black Friday, să îl reducem.”