full screen background image

Aglomeraţie în magazine de Black Friday

bf     Aglomeraţie mare în magazine de Black Friday. Zeci de oameni au stat la coadă la uşile magazinelor, de Black Friday, încă de la primele ore ale dimineţii să prindă reducerile chiar şi de 80 la sută oferite de retail-eri. Aglomeraţie şi în mediul Online, unde specialiştii estimează că românii vor cheltui astăzi de două ori mai mulți bani decât într-o zi obişnuită.

În acest an, sărbătoarea reducerilor „Black Friday” este programată în România în week-endul 21-23 noiembrie, cu o săptămână mai devreme decât evenimentul tradițional din Statele Unite ale Americii, dar şi în ziua de 28 noiembrie. În acest interval, retaileri din toate domeniile vor face discounturi semnificative la mii de produse, precum IT, electrocasnice, haine, încălțăminte, cărți, ceasuri, decorațiuni, dar și imobiliare sau auto.

Printre retailerii care participă la Black Friday se numără  eMAG, Flanco, Altex, Carrefour, Domo, Mobexpert, Orange şi Vodafone.

Numărul tranzacțiilor procesate online de Black Friday, va crește cu peste 50% față de media anuală, estimează specialiştii, iar suma pe care o vor cheltui românii anul acesta pentru cumpărăturile în spaţiul virtual se va ridica la aproximativ 340 de lei, de persoană. Electronicele, electrocasnicele şi chiar autoturismele pot fi cumpărate în Vinerea neagră la preţuri chiar şi cu 80 la sută mai mici.

Reduceri importante de preţ sunt şi la telefoane mobile. iPhone 5S, pe site-ul eMAG, poate fi cumpărat cu 1.500 de lei, faţă de 2.500, iar iPhone 6 este redus cu aproximativ 25%.
Cei de la PC Garage, care organizează Black Friday din 2011, oferă reduceri de până la 70% la produse din gama IT. Pe site-ul MarketOnline.ro, reducerile sunt tot de până la 75%, iar clienţii pot profita de preţuri speciale pentru televizoare, tablete, telefoane, laptopuri, electrocasnice, aparate foto şi produse de îngrijire personală.

Potrivit unui studiu iSolutions, aproape o treime dintre cumpărătorii români și-au manifestat intenția vădită de a achiziționa măcar un produs în „Vinerea Neagră”.

La loc de cinste în preferințe rămân gadgeturile și electrocasnicele de mici sau mari dimensiuni, cu 46% dintre opțiuni. Din coșul de cumpărături se pare că nu vor lipsi televizoarele (18%), produsele de îmbrăcăminte/încălțăminte (12%) și laptopurile/notebookurile (10%).

Studiul relevă, de asemenea, că vor achiziționa produse de Black Friday în special persoanele cu vârsta cuprinsă între 25 și 34 de ani (38%), precum și consumatorii din categoria de vârstă 35-44 de ani (34%).

comments

comments