Conducerea spitalului dorește să îmbunătățească constant serviciile medicale și hoteliere pe care le acordă pacienților pentru a crește calitatea îngrijirilor acordate pe perioada spitalizării cât și satisfacția acestora.
Spitalul Judeţean de Urgență Mavromati Botoșani este cel mai mare spital din Moldova și acordă asistența medicală pacienților din întreg județul Botoșani, asigurând servicii medicale în Unitatea de Primire Urgențe, în ambulatoriu, prin spitalizare de zi și spitalizare continuă pe secțiile spitalului.
Conducerea spitalului dorește să îmbunătățească constant serviciile medicale și hoteliere pe care le acordă pacienților pentru a crește calitatea îngrijirilor acordate pe perioada spitalizării cât și satisfacția acestora.
În acest sens, pacienții care se externează din spitalul Judeţean de Urgență Mavromati primesc la o săptămâna de la externare un mesaj prin care evaluează calitatea serviciilor acordate pe timpul spitalizării.
La această dată procentul de completare a SMS-urilor este sub 10%.
Pacienții care primesc SMS la externarea din spital sunt rugați și încurajați să transmită pe această cale spitalului aspectele pozitive și negative din perioada spitalizării pentru a putea îmbunătăți calitatea actului medical, calitatea îngrijirilor cât și comunicarea cu pacienții și aparținătorii.Acest mesaj primit la externare este gratuit, nu implică costuri din partea pacienților și nu sunt divulgate datele pacienților în rezultatele pe care le primește conducerea spitalului.