full screen background image

Reguli stricte pentru publicitatea locală suceveană

Afise PDL      Proiectul Regulamentului a fost adoptat în cadrul unui grup de lucru format din specialişti în urbanism, reprezentanţii ai Direcţiei de Cultură Şi Patrimoniu, Inspecţiei în Construcţii, inspectoratului pentru Situaţii de Urgenţă şi ai altor instituţii abilitate, fiind supus dezbaterii publice.

“Este bine că au fost aprobate aceste norme privind reglementarea publicităţii. Toată lumea critică ceea ce s-a întâmplat, însă haosul din publicitate este cauzat de toate partidele politice care au guvernat din anii 90 până acum. Toţi ştiu să critice, însă atunci când vine campania electorală, mai pun câte 3-4 panouri electorale, indiferent cine este primarul sau care este Consiliul Local “, a spsu Lungu.

Prin Regulament, sunt instituite două zone.

Prima este una “cu publicitate restrânsă”, respectiv cea a monumentelor istorice şi de arhitectură din centrul municipiului, inclusiv a Casei Culturii, cea de a doua  fiind o zonă de “publicitate lărgită”.

Noua reglementare conţine, de asemenea, reguli referitore la amplasarea firmelor luminoase, panourilor publicitare fixe şi mobile, mobilierului urban pentru publicitate, steagurilor publicitare, banerelor, meşurilor, la publicitatea mobilă şi publicitatea fixă etc.

Regulamentul local privind publicitatea urmează a fi aprobat în şedinţa  ordinară a Consiliului Local din această lună.

comments

comments




Leave a Reply

avatar