Direcția Locală de Evidență a Persoanelor din Piatra Neamț eliberează cărți electronice de identitate.
Cetățenii români cu vârsta de peste 14 ani care au domiciliul în municipiul Piatra-Neamț și comunele Alexandru cel Bun, Bârgăuani, Bodeşti, Dobreni, Dochia, Dragomireşti, Dumbrava Roşie, Girov, Gârcina, Mărgineni, Negreşti, Pângăraţi, Ştefan cel Mare și Tarcău pot solicita eliberarea unei cărți electronice de identitate.
Primirea documentelor se face exclusiv prin programarea online, prin accesarea portalului hub.mai.gov.ro
Tot acolo sunt prezentate și documentele necesare pentru eliberarea cărții electronice de identitate.
Cetățenii pot solicita noua carte electronică de identitate chiar și înainte să le expire actualul document de identitate.
Programul de lucru cu publicul la Direcția Locală de Evidență a Persoanelor Piatra Neamț, la sediul din incinta Forum Center, este pentru primiri documente de luni până joi între orele 12 – 16 și pentru eliberări cărți electronice de identitate de luni până joi între 8,30 – 15,30 și vineri între 8,30 – 13.
Cartea de Identitate model vechi rămâne valabilă și poate fi obținută, în continuare, de către toți cetățenii care au nevoie de reînnoirea documentului.