Consiliul Judeţean Suceava îşi diminuează, de la 206 la 170, numărul de angajaţi prin reducerea de posturi vacante din organigramă, fapt care determină, însă, transformarea unor servicii publice în birouri, iar birouri în compartimente.
Potrivit unei hotărâri adoptate azi, în şedinţa extraordinară a Consiliului Judeţean Suceava, personalul din aparatul de specialitate se reduce de la 206 la 170, iar numărul de funcţii publice se diminuează de la 153 la 124.
Totodată, se desfiinţează 11 funcţii publice de conducere, între care şapte funcţii publice de şef de serviciu, trei funcţii publice de şef de birou şi una contractuală de şef de birou. În schimb, se înfiinţează şase funcţii de şef de birou.
Astfel, se trasformă în Birouri, actualele Servicii de buget, proiecte cu finanţare externă, programe guvernamentale, cel de relaţii publice, cel de investiţii şi cel tehnic, în timp ce serviciul de achiziţii se transformă în compartiment.
Birourile de audit, documente clasificate, de prevenţie şi de comunicare publică se transformă în compartimente, în timp ce compartimentul de control managerial intern se desfiinţează.
Structura Arhitectului va prelua biroul tehnic şi construcţiile.
Totodată, se vor reduce posturile vacante şi la direcţiile din subordinea Consiliului Judeţean, urmând ca şi acestea să fie restructurate.
Astfel, la Direcţia de Administrare a Domeniului Public, organigrama se reduce cu un post, la Direcţia de Drumuri şi Poduri, se reduc patru postri din cele 12 vacante, opt posturi vacante fiind unice, la Camera Agricolă sunt două posturi vacante, dar care sunt unice şi nu se pot reduce, situaţia fiind asemănătoare la Centrul Cultural Bucovina, unde cele 12 posturi vacante sunt unice.
La Muzeul Bucovinei se reduc trei posturi vacante şi se reduce şi postul de director adjunct gradul II, iar în cadrul structurii se operează mai multe schimbări.
La Biblioteca Bucovinei se reduc două posturi vacante.
Leave a Reply