Primăria Piatra Neamț informează – în contextul operaționalizării Sistemului Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă – că documentele se pot depune la ghișeul Serviciului din cadrul primăriei (camera 20).
Pentru depunerea documentelor în vederea înregistrării deceselor, programul este luni – joi între orele 8.30 – 14.30, vineri între 8.30 – 12 și sâmbătă între 9 – 11.
Depunerea documentelor în vederea înregistrării nașterilor se poate face marți între orele 8.30 – 14.30 și vineri între 8.30 – 12, iar documentele de înregistrare a transcrierii nașterilor și deceselor din străinătate – miercuri și joi între 8.30 – 14.30.
Sistemul Informatic Integrat pentru Emiterea Actelor de Stare Civilă este o platformă de digitalizare a serviciilor de stare civilă, dezvoltată începând din 2019 și implementată treptat.
Anul trecut, sistemul a fost pus în funcțiune în județul Ilfov, iar în prezent, acesta este funcțional în 40 județe.
Sistemul cuprinde 5 platforme interconectate, care oferă servicii digitale pentru înregistrarea și validarea principalelor evenimente din viață: nașterea, căsătoria, divorțul și decesul.
Citeşte şi: https://vivafm.ro/2024/09/25/concurs-pentru-functia-de-director-al-teatrului-tineretului/