full screen background image

FOTO | Îți amenajezi casa? Vino la DIEGO! De astăzi, și în Botoșani!

Retailerul de produse pentru amenajări interioare DIEGO este prezent, de astăzi (joi, 10 martie 2022) și în Botoșani.
Magazinul deschis pe Calea Națională 207 – șoseaua Iașului, se adaugă celor peste 150 de magazine active în România, Ungaria și Slovacia, care formează o rețea internațională de franciză dinamică și în continuă dezvoltare.

DIEGO distribuie în special parchet laminat, covoare şi mochetă, covoare PVC, perdele şi draperii, împreună cu toate accesoriile aferente montajului și decorării uşoare şi practice a căminului ideal.

Cumpărătorii pot găsi o gamă de produse de calitate superioară la prețuri accesibile în colecții fixe: peste 100 de modele de parchet laminat cu toate accesoriile necesare, din care 30 de modele sunt rezistente la apă, 50 de modele de pardoseli impermeabile care se pot monta peste pardoselile sau faianța deja existentă fără a le demonta, deoarece sunt foarte subțiri: de la 2 MM până la 5 MM.

Magazinul DIEGO oferă peste 400 modele de mochetă pentru toate clasele de trafic și cu accesoriile necesare: plinte, adezivi, suport, 9 modele de iarbă artificială, care diferă în funcție de lungimea firelor (de la 2,5 MM până 50 MM), își păstrează culoarea, este ușor de întreținut, permeabilă și are efect natural.

Pentru o amenajare completă, DIEGO comercializează perdele și draperii, peste 200 de modele gata confecționate sau care se pot coase la comandă, peste 1.000 de modele de tapet, de design sau exclusive, dar și o divizie de 200 de modele de covoare.

***

Sistemul de franciză DIEGO este o companie de distribuţie cu amănuntul pentru pardoseli calde, textile de interior şi materiale pentru îmbrăcarea pereţilor, care a combinat experienţa în vânzări, cea comercială, de produs, de cunoaştere a pieţei şi de organizare comercială acumulată în ultimii 30 de ani într-un singur sistem de know-how.
Conceptul de bază este de a oferi produse de calitate superioară la prețuri accesibile în colecții fixe.
Colecția se modifică de două ori pe an, astfel încât în sezonul de primăvară-vară respectiv toamnă-iarnă apar produse noi în ofertă.
Modelul de afaceri DIEGO este implementat şi folosit în peste 160 de magazine din trei ţări. Reţeaua se dezvoltă şi se reînnoieşte în mod constant.

comments

comments