full screen background image

Noul Multivan de la Volkswagen Comerciale, prezentat în premieră la München

Joi, 10 iunie 2021, în cadrul unui eveniment online organizat la München, a fost prezentat în premieră noul Multivan de la Volkswagen Comerciale. Doar câteva autovehicule de astăzi au statutul de cult. Unul dintre ele este un monovolum: Multivan. Volkswagen Autovehicule Comerciale prezintă acum premiera mondială a unei noi generații a acestui best-seller, bazată pe un concept complet nou. Pentru prima dată, noul Bulli este bazat pe matricea modulară transversală (MQB). Prin urmare, în termeni tehnici, face un salt conceptual: de acum, portofoliul de sisteme de propulsie cuprinde o nouă variantă, un plug-in hibrid. Astfel, Multivan poate deveni temporar un autovehicul cu zero emisii. Sistemele noi de asistență, operare și infotainment de ultimă generație sunt de asemenea prezente pentru prima dată în această linie de modele. S-au realizat progrese majore și în domeniul siguranței la impact. ADN-ul unic al designului Bulli a fost îmbunătățit pe întregul parcurs al evoluției sale: niciun alt monovolum nu a fost produs timp de peste 70 de ani și șlefuit estetic de la o generație la alta, precum un diamant. Prin urmare, și noul Multivan poate fi identificat imediat drept succesor al legendarului ‘T1’. Odată cu premiera mondială a celei de-a șaptea generații Bulli, Volkswagen Autovehicule Comerciale anunță intrarea într-o nouă eră. Este o decadă care va fi definită de electrificarea pe mai multe planuri a sistemelor de propulsie și începerea conducerii autonome. Gama Bulli se va dezvolta pe viitor pe trei piloni: liniile de modele Multivan și Transporter 6.1 și versiunile gata de producție ale modelului ID.BUZZ, care urmează să fie lansate în 2022. Fiecare dintre acești piloni este de o importanță fundamentală: în variantele Transporter și Caravelle, modelul ‘T6.1’ rămâne specialistul în exploatare comercială, iar California, emblema autorulotelor. Cu ID.BUZZ și ID.BUZZ Cargo adaptat la mediul urban, cele două modele complet electrice vor cuceri în viitor noi segmente. Între timp, începând din acest an, noul Multivan își asumă rolul de polivalent extrem de competent: în versiunea Multivan eHybrid cu propulsie plug-in hibrid, poate chiar deveni temporar un autovehicul cu zero emisii. În același timp, gama sa totală impresionantă îl face ideal ca monovolum pentru călătorii lungi. Cu cei până la 4.053 litri de spațiu pentru bagaje, se poate descurca confortabil chiar și cu o mutare sau poate transporta practic orice echipament sportiv. Iar datorită unei capacități de remorcare de până la 2.000 kg, noul Multivan poate transporta alte materiale sau lucruri necesare. Noua generație Multivan va sosi pe piață în cea de-a doua jumătate a acestui an. Multi-Utility Vehicle – un autovehicul, nenumărate posibilități Cu acest autovehicul cu până la șapte locuri, disponibil în versiunile ‘Multivan’, ‘Life’ și ‘Style’, Volkswagen Autovehicule Comerciale transmite o senzație specială în prezentul și viitorul conectat și digitalizat. Proiectat în special pentru familii și persoane sportive active, acest multi-utility vehicle (MUV) se potrivește în nenumărate scenarii de mobilitate, datorită sistemului său complet nou pentru scaune și spațiului de încărcare. Acest lucru este valabil cu atât mai mult cu cât, în paralel cu modelul de bază, Volkswagen Autovehicule Comerciale va comercializa noul Multivan și în versiunea lungă, cu și mai mult spațiu de încărcare. În plus, se preconizează că datorită flexibilității sale și interiorului de înaltă calitate, ce oferă o senzație de lounge, noul Bulli se va dezvolta și în sectorul de piață al monovolumelor business și shuttle-urilor exclusiviste. Zero emisii în oraș – primul Multivan cu propulsie plug-in hibrid Unul dintre cei mai importanți parametri stabiliți în specificația constructivă, a fost lansarea noului Multivan, spre deosebire de predecesorul său, cu un sistem hibrid plug-in la bord. Motivul este că numai acest tip de sistem de propulsie face condusul urban cu zero emisii și autonomia ridicată/consumul total scăzut, compatibile una cu cealaltă. Modelul Multivan cu sistem de propulsie plug-in hibrid are în denumire sufixul ‘eHybrid’. Puterea sistemului cu motor electric plus motor pe benzină supraalimentat (TSI): 160kW / 218CP. Datorită unei baterii litiu-ion de 13 kWh, Multivan eHybrid acoperă distanțele zilnice uzuale exclusiv prin propulsia electrică. În Germania, de exemplu, un studiu al Ministerului Federal al Transportului și Infrastructurii Digitale arată că 95% dintre toate deplasările zilnice cu mașina sunt mai scurte de 50 de kilometri. Sistemul de propulsie plug-in hibrid a fost conceput în așa fel încât modelul Multivan eHybrid să pornească în mod implicit cu alimentare exclusiv electrică și, prin urmare, să parcurgă în special deplasările scurte fără emisii. Numai la viteze de peste 130 km/h intervine și economicul motor TSI. 3 motoare cu patru cilindri – 2 TSI și 1 TDI În paralel cu sistemul de propulsie plug-in hibrid, Multivan cu tracțiune față va fi disponibil cu două motoare TSI pe benzină, cu patru cilindri, supraalimentate. Acestea produc 100 kW / 136 CP și 150 kW / 204 CP. La acestea, anul viitor se va adăuga un motor diesel TDI cu patru cilindri și o putere de 110 kW / 150 CP. Transmisie automată – noul Multivan vine cu DSG în dotarea standard. Toate versiunile de sisteme de propulsie sunt cuplate din standard cu o cutie de viteze cu ambreiaj dublu (DSG). Cutia de viteze DSG cu 6 trepte a variantei eHybrid este o cutie de viteze (DQ400E) dezvoltată special pentru sistemul de propulsie plug-in hibrid și formează împreună cu motorul electric o singură unitate. Cutia de viteze utilizată pentru versiunile TSI și versiunea ulterioară TDI este o cutie DSG cu 7 trepte. Pentru prima dată la Multivan, selectarea treptei se realizează electronic și astfel extrem de simplu, cu un mic buton selector de pe panoul de instrumente. Conducere semi-autonomă – primul Bulli cu ‘IQ.DRIVE Travel Assist’ Numărul de sisteme de asistență a crescut semnificativ. În funcție de specificație, există acum peste 20 de sisteme. Caracteristicile standard prezente permanent la bord includ Car2X (sistem local de avertizare), sistemul de monitorizare a zonei Front Assist inclusiv funcția City Emergency Braking, asistență la virare cu noul Turn-off Assist, afișare dinamică a indicatoarelor rutiere, sistemul de menținere a benzii Lane Assist și tempomatul. Noile sisteme inovatoare includ ‘IQ.DRIVE Travel Assist’, care facilitează conducerea semi-autonomă de la 0 la 210…
Suceava – ȘTIRILE VIVA FM

comments

comments