full screen background image

Operatorii de telefonie mobilă, verificați de inspectorii Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Neamț

Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor Neamț a derulat noi controale care au vizat activitatea operatorilor de telefonie mobilă, în urm a creșterii numărului de reclamații și sesizări din partea abonaților. Principalele aspecte reclamate se referă la rezilierea contractului, încheierea contractelor la distanță prin intermediul telefonului,  modificarea unilaterală a unor clauze contractuale de către operatorul economic fără notificarea abonatului și contracte încheiate și semnate fraudulos. Sunt vizate, de asemenea, modalitățile de facturare –  facturi de valoare ridicată ca urmare a utilizării serviciului de roaming în Spațiul Economic European, facturi cu valori ridicate, presupus abuziv ”încărcate“ de operatorul economic și facturare de servicii sau opțiuni de telefonie mobilă nesolicitate. Alte reclamații adresate Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor Neamț se referă la amânarea portării numărului de telefon în altă rețea, suspendarea serviciului de telefonie mobilă pentru neplată cu toate că plățile erau la zi, neasigurare ariei de acoperire cu semnal și încărcarea cartelelor preplătite și neoperate în sistem. În urma cercetării aspectelor sesizate, 71 % dintre reclamații au fost considerate întemeiate și soluționate în favoarea consumatorilor. Amenzile s-au ridicat la valoarea de 97 mii lei.
Neamt – ȘTIRILE VIVA FM

comments

comments