full screen background image

Telefonul de la Spitalul Judeţean, pentru reclamaţii legate de calitatea serviciilor medicale, foarte puţin folosit

Începând din această lună, Pacienţii Spitalului Județean Suceava şi aparţinătorii acestora au la dispoziție numărul de telefon gratuit 0230.206.800, pentru a reclama aspecte legate de calitatea serviciilor medicale.

Telefonul este instalat la recepţia de la intrarea în spital, iar ofiţerii de serviciu răspund apelurilor în intervalul orar 8 – 20, după această oră sesizările fiind înregistrate.

Managerul unităţii medicale, VASILE RÎMBU, anunţa că măsura a fost adoptată “pentru a putea fi recepţionate în timp real” nemulţumirile cetățenilor.

El menționa că veridicitatea criticilor va fi apoi verificată de conducerea spitalului, inclusiv de medicii – șefi de secții.

La mai puţin de o lună de la instalare, Rîmbu s-a declarat dezamăgit de eficienţa acestui telefon, foarte puţin folosit de pacienţi:

comments

comments