full screen background image

Telefonia mobilă şi serviciile de cablu şi internet, în topul reclamaţiilor la Protecţia Consumatorilor

În decursul lunilor iulie şi august, Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava a desfăşurat 421 de acţiuni de control, soldate cu 138 de amenzi, în valoare de 239.850 de lei şi 69 de avertismente.

Toate actiunile de control,s-au desfasurat in urma cercetarii reclamatiilor si a tematicilor de control la nivel national si regional.

S-au inregistrat 213 reclamatii, ponderea cea mai mare avand-o telefonia mobila si serviciile de cablu si internet.

Referitor la respectarea prevederilor legale privind protectia consumatorilor la comercializarea produselor alimentere in mediul urban si rural, s-au desfasurat 104 controale, aplicandu-se 21 de avertismente si 44 de amenzi, in valoare de 68.500 de lei.Ca abateri constatate se pot exemplifica produse expirate, depozitare incorecta, lipsa preturi.

În ceea ce priveşte respectarea prevederilor legale privind protectia consumatorilor in unitatile de alimentatie publica, s-au desfasurat 84 de actiuni de control, aplicandu-se 18 avertismente si 20 de amenzi, in valoare de 31.250 de lei.Ca abateri amintim informatii incomplete in lista meniu, nerespectarea conditiilor prescrise la depozitarea produselor folosite ca materie prima la prepararea mancarurilor.

Comisarii szceveni au verificat şi respectarea prevederilor legale in cadrul vanzarilor cu pret redus, indiferent de tipul acestora(soldare, lichidare, promotionale etc.). S-au desfasurat 17 controale, aplicandu-se 1 avertisment si 8 amenzi, in valoare de 23.000 de lei. Printre abateri se numără afisarea incorecta a pretului la reduceri şi neindicarea perioadei de soldare.

comments

comments