full screen background image

Noul Renault Megan Sedan poate fi testat şi în Suceava!

Noul Renault Megan Sedan a ajuns la Suceava!

Cei care vin, între 14 și 16 octombrie, să îl testeze, în show-room-ul Renault din Suceava, “Darex Auto” (str. Humorului, nr, 63, Şcheia, Suceava), pot câștiga o vacanță de excepție într-un boutique-hotel cu noul Megan, o ținută specială realizată de un designer român la comandă sau un smartwatch.

Pentru a participa în Campanie, participanții trebuie să acceseze aplicația denumită „Lansare Megane Sedan” disponibilă în două versiuni: o versiune care poate fi accesată începând cu 11 octombrie 2016 până pe 16 octombrie 2016 pe site-ul Renault www.promotii.renault.ro; cea de-a doua versiune, disponibilă în reţeaua autorizată Renault în perioada 14 – 16 octombrie 2016. Indiferent de versiunea de aplicaţie prin care participanţii aleg să participe la Campanie, aceştia au o singură şansă de câştig.

Pentru a participa la campanie prin intermediul versiunii on-line participanţii trebuie să acceseze începând cu data de 11 octombrie 2016 platforma www.promotii.renault.ro să completeze formularul, pentru se înregistra la concurs. Pentru a participa la tragerea la sorţi utilizatorul trebuie să meargă în oricare dintre showroomurile Renault ca să valideze numarul de telefon mobil inscris in formular. Pentru a intra în tragerea la sorţi, participanţii trebuie:
– să completeze/selecteze în aplicaţie numele, prenumele, telefonul mobil, adresa de email, data naşterii şi să fie de acord cu termenii şi condiţiile de participare la prezenta Campanie promoţională
– să meargă în oricare dintre showroomurile Renault în perioada 14-16 octombrie 2016, în intervalul orar: 09:00-19:00, în zilele de vineri şi sâmbătă şi 09:00 – 15:00 în ziua de duminică şi să comunice numarul de telefon mobil reprezentantului din showroom pentru validare.
– toate numerele de telefon mobil vor fi verificate de către reprezentantul din showroom prin accesarea aplicaţiei. După validarea numarului de telefon mobil, participanţii vor intra automat în tragerea la sorţi pentru premiile acordate în Campanie.

Pentru a participa la Campanie prin intermediul versiunii din showroom a aplicaţiei, participanţii trebuie să vină în showroomurile din reţeaua autorizată Renault în perioada 14 – 16 octombrie 2016, în intervalul orar: 09:00-19:00, în zilele de vineri şi sâmbătă şi 09:00 – 15:00 în ziua de duminică, să completeze datele în formularul special creat. Prin furnizarea numărului de telefon mobil, înscrierea este validată automat. Toţi participanţii, indiferent de modul în care sunt înscrişi la concurs, au o singură şansă de câştig.

Tragerea la sorţi pentru desemnarea câştigătorilor se va efectua în maximum 20 zile lucrătoare de la dată încheierii Campaniei, în prezenţa unui notar public.

În cadrul tragerii la sorţi, se vor extrage 3 câştigători (un premiu pe câştigător) şi 1 rezervă pentru fiecare câştigător. Ordinea de extragere a castigatorilor va fi urmatoarea :
– extragere câștigător premiului constând într-o vacanță cu noul Megane Sedan, urmat de extragerea rezervei
– extragere câștigător costul/rochie la comandă realizat de un designer român și rezerva acestui câștigător
– extragere câștigător smartwatch Vector Luna și rezerva acestui câștigător.

Renault lansează noul Megane Sedan, model ce vine să întregească familia Megane după lansarea versiunilor Hatchback (în septembrie 2015) și Estate (în martie 2016).

Construit pe noua platformă CMF (Common Module Family), noul Megane Sedan oferă toate tehnologiile de care beneficiază și restul gamei Megane, plusând însă la capitolul volum al portbagajului, ce ajunge la 508 litri.

Clienții din România au la dispoziie patru versiuni de motorizare, pe lângă benzinarul 1.6 SCe fiind disponibile și trei variante diesel dCi – 1.5 dCi 90, 1.5 dCi 110, respectiv 1.6 dCi 130.

Ulterior va fi disponiblă și versiunea de motorizare 1.2 TCe de 130 de CP, anunțată la vremea prezentării noii generații Megane Sedan.

În standard motoarele sunt cuplate la o cutie de viteze manuală, cu cinci sau șase trepte, cutia automată EDC putând fi configurată doar împreună cu propulsorul dCi de 110 CP.

Lista de dotări standard este similară cu cea de la Megane hatcback, nivelul de echipare LIFE oferind, printre altele, aer condiționat manual, cruise control, jante din oțel pe 16 inch, lumini de zi cu LED sau geamuri electrice față.

Nivelul imediat superior, ZEN, aduce în plus climatizarea automată, geamurile electrice față/spate, lumini de zi 3D LED sau volan și schimbător de viteze îmbrăcate în piele.
Varianta INTENS completează lista dotărilor standard cu sistemele Multi-Sense, R-LINK și afișaj TFT de 7 inch, onglinzi ambientale pentru interior sau senzori de parcare spate.

Noul Megane Sedan va fi vândut pe 20 de piețe din întreaga lume unde mașinile în trei volume sunt mult apreciate de către clienți, urmând a fi fabricat în uzina turcească din Bursa.

Țările unde se va vinde noul Megane Sedan sunt Algeria, Arabia Saudită, Australia, Bulgaria, Croația, Egipt, Emiratele Arabe Unite, Estonia, Ungaria, Irlanda, Italia, Israel, Letonia, Liban, Lituania, Maroc, Polonia, Republica Cehă, România, Serbia, Slovenia, Tunisia, Turcia și Ucraina.

comments

comments




Leave a Reply

avatar