full screen background image

Crește numărul reclamațiilor la adresa operatorilor de telefonie

Mobil     Jumătate dintre cele 160 de reclamaţii înaintate de suceveni Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor se referă la serviciile de telefonie mobilă.

Reclamațiile cuprind aspecte ale relaţiei client-operator, cum ar fi refuzul agentului economic de a rezilia contractul, perceperea abuzivă a contravalorii abonamentului în condiţiile în care contractul era deja reziliat și valoarea nejustificată a facturii atunci când cartela a fost defectă.

Clienții au mai menţionat că serviciile de internet şi cele de telefonie mobilă au fost neconforme, iar unii s-au trezit cu prelungirea în mod abuziv a contractelor.

Pe locul doi în topul sesizărilor la Protecția Consumatorilor sunt vizate serviciile furnizorului de energie electrică, principalele deficiențe fiind facturarea incorectă a energiei consumată în mod real până la emiterea facturii de regularizare, debranşarea abuzivă și întreruperi neanunţate în reţeaua de furnizare care determină defectarea aparatelor electrocasnice.

comments

comments