full screen background image

După luni de aşteptare, rădăuţenii pot din nou să construiască

construire     Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Cătălin Nechifor, împreună cu noul viceprimar PSD cu atribuţii de primar al municipiului Rădăuţi, Bogdan Loghin, au predat 95 de certificate de urbanism şi autorizaţii de construire persoanelor care au solicitat respectivele documente în ultimele luni şi care nu a putut să intre în posesia lor din cauza nefuncţionalităţilor pricinuite de suspendarea primarului Aurel Olărean şi dizolvarea Consiliul Local.

“Timp de 6 luni, municipiul Rădăuţi nu a avut nici primar, nici secretar, nici consiliu local. Acum, municipiul are toate aceste probleme rezolvate, inclusiv plata ajutoarelor de încălzire, acoperirea cheltuielilor curente de la spital, cât şi a salariilor pentru profesori şi pentru angajaţi. Le-am sugerat noilor colegi din administraţia locală rădăuţeană să lucreze în echipă, să lase orgoliile deoparte, să vadă ce lucrări sunt prioritare şi să rectifice bugetul în acest sens, pentru că bani sunt suficienţi. Le-am spus, categoric, că nu au timp sa greşească şi că au la dispoziţie 7 luni, în care sa demonstreze că la Rădăuţi se poate face şi altfel decât cum a fost în trecut”, a spus Nechifor.

De pe 1 septembrie, printr-un contract de parteneriat tehnic, Consiliul Judeţean Suceava a acordat asistenţă de specialitate Consiliului Local al municipiului Rădăuţi, în sarcina executivului judeţean revenind, prin aparatul de specialitate, întocmirea şi eliberarea certificatelor de urbanism şi autorizaţiilor de construire.

La începutul lunii septembrie, la compartimentul specializat al executivului rădăuţean existau 250 de cereri de eliberare a certificatelor de urbanism şi 110 pentru autorizaţii de urbanism.

comments

comments