full screen background image

Peste 400 de autorizații și certificate de urbanism nu pot fi soluţionate la Rădăuţi

primaria radauti     Primăria Rădăuți a solicitat Ministerului Dezvoltării Regionale și Administrației Publice clarificări cu privire la posibilitatea ca președintele Consiliului Județean Suceava să poată emite autorizații de construire și certificate de urbanism pentru lucrări care se execută numai pe raza municipiul Rădăuți, fără a fi necesar avizul Primarului municipiului Rădăuți, în baza Contractului de Parteneriat Tehnic încheiat între Consiliul Județean Suceava și Primăria municipiului Rădăuți.

Solicitarea a fost transmisă ca urmare a răspunsurilor comunicate de MDRAP Consiliului Județean Suceava, răspunsuri în care se specifică faptul că formularul F3 nu poate fi semnat de secretar sau altă persoană pentru că este act de autoritate.

Secretarul municipiului precizează, în adresa către ministerul de resort, faptul că avizul primarului se solicită doar în situația în care emiterea certificatului de urbanism şi a autorizaţiei de construire/desfiinţare este de competenţa preşedintelui consiliului judeţean, și numai în situațiile reglementate la art.4 lit.”a” din Legea 50/1991, republicată și actualizată, anume  pe terenuri care depăşesc limita unei unităţi administrativ-teritoriale şi în extravilanul comunelor ale căror primării nu au organizate structuri de specialitate.

Până în prezent nu pot fi soluționate un număr de peste 400 de autorizații și certificate de urbanism depuse la Primăria Rădăuți.

Doina CRAIU

Radio VIVA FM Rădăuţi

comments

comments