full screen background image

Operatori din turism, reclamaţi la Protecţia Consumatorilor

latis 1401    Două reclamaţii împotriva operatorilor din turism din judeţ au fost depuse la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Suceava, la începutul anului.

Reclamaţiile vizează două pensiuni, din Mălini şi din Şaru Dornei, pentru serviciile prestate în timpul Crăciunului.

Reclamanţii sunt din Constanţa şi Bucureşti.

Comisarii de la Protecţia Consumatorilor verifică, în aceste zile, dacă plângerile sunt întemeiate.

Şeful Oficiului de Protecţie a Consumatorului Suceava, Vasile Latiş: “Problemele sunt legate de nemulţumiri faţă de oferta prezentată şi de ceea ce au găsit la faţa locului. Reclamaţiile au fost făcute pe 7 şi 8 ianuarie. Sunt repartizate comisarilor care răspund, în aceste zile, de respectivele zone, şi care vor cerceta dacă aspectele reclamate sunt reale. Într-unul din cazuri, petiţionara ne-a spus cât a plătit pentru tot pachetul, de 4 zile, a făcut un calcul cu ce nu a fost în regulă şi solicită o parte din sumă, aproximativ 50% din suma plătită. Vom cerceta ce contract s-a făcut, care a fost reclama or pe internet şi ce au oferit de fapt.”

Tot în perioada sărbătorilor de iarnă, comisarii de la Protecţia Consumatorilor au primit şi o plângere împotriva unei pârtii de schi din Vatra Dornei, însă aceasta nu s-a confirmat.

comments

comments