full screen background image

Carrefour aniversează 13 ani de prețuri incendiare, cu peste 260.000 de premii

carrefour     În perioada 19 iunie – 16 iulie, Carrefour România lansează o nouă provocare clienţilor săi şi îi invită în Marea Vânătoare Aniversară pentru a sărbători 13 ani de preţuri incendiare pe piaţa din România.

Astfel, 260.000 de premii instant își așteaptă câștigătorii, iar cei mai norocoşi dintre clienții care se vor înscrie la Tombola Aniversară se vor bucura de premii precum un apartament, mașini, vacanţe de Revelion și multe alte surprize.

Pentru a intra în cursa Marii Vânători Aniversare, clienții sunt invitați să caute stickerele speciale în ziare și în cataloagele Carrefour, pe internet sau direct în magazine, prin consultarea hărților de la intrarea în hipermarket-uri. În plus, echipe de promoteri vor surprinde clienţii în diverse locuri din oraș – în parcuri, în intersecții, în mijloacele de transport în comun.

Fiecare sticker poate fi folosit pentru cumpărături de minimum 50 de lei ceea ce oferă șansa câștigării unuia din cele 260.000 de premii instant, direct la casa de marcat.

În plus, pentru a participa la Tombola ce pune în joc marile premii aniversare – un apartament, 13 mașini Renault Clio, 13 excursii la Paris de Revelion, 13 plinuri cu carburant, 13 vouchere de asigurare, 13 coșuri de cumpărături lunare – clienții vor completa talonul atașat stickerului aniversar și îl vor depune în urnele special amenajate.

„Cum în fiecare an sărbătorim tradiţia celor mai mici preţuri de la Carrefour – prin oferte şi promoţii atractive pentru clienţii noştri – ne-am gândit să-i premiem pe cei mai norocoşi dintre aceştia chiar în al 13-lea an! Astfel, îi invităm ca, începând de astăzi, să dea curs provocării pe care o lansăm, să găsească stickerele aniversare şi să îşi dispute şansele pentru a deveni unul dintre marii câștigători ai Tombolei Carrefour. Am pregătit multe premii şi surprize cu această ocazie, prin care ne dorim să răsplătim interesul şi fidelitatea clienţilor noştri.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.

Să înceapă Marea Vânătoare Aniversară!

Cu peste 10.100 de magazine în 34 de tari, Grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul unu în Europa.

De peste 50 de ani, Carrefour este un partener pentru viața de zi cu zi. În fiecare zi, acesta primește în magazinele sale
peste 10 milioane de clienți din lumea întreagă, oferindu-le o gamă largă de produse și servicii la prețuri echitabile.

În România, Grupul Carrefour numără 155 de magazine dintre care 25 hipermarketuri „Carrefour”, 79 supermarketuri „Market”, 44 magazine de proximitate „Express”, 6 magazine de proximitate „Contact” si un magazin de comert online: www.carrefour-online.ro.

comments

comments




Leave a Reply

avatar