full screen background image

“Primăvara începe cu distracţie” & concert DEEPCENTRAL la Shopping City Suceava

concert deep     Mii de suceveni au răspuns invitaţiei Shopping City Suceava de a sărbători lansarea sezonului de primăvară printr-un show de excepţie, îmbinând sesiunile de shopping cu premii și noile colecții de primăvară – vară, dar și un super concert DeepCentral.

Luna martie este dedicată femeii, astfel că, în prag de primăvară, femeile care şi-au făcut cumpărăturile în Shopping City Suceava au fost răsfăţate cu peste 1.000 de premii instant, dar şi cu flori, cu cele mai frumoase gânduri de ziua lor.

Campania „Primăvara începe cu premii de răfăţ” le-a făcut fericite atât pe doamnele şi domnişoarele, cât şi pe domnii care au avut ocazia de a câștiga cadouri speciale pentru cele mai importante femei din viaţa lor.

Prezentările de modă au adus în faţa publicului cele mai noi colecţii de primăvară-vară 2014 a brandurilor din Shopping City.

Astfel publicul a putut admira atât ţinute fresh, de primăvară, propuse de magazinele Raison d` Etre by Insense, New Yorker, Takko Fashion, Carrefour, New Line, Next Level ,Kartel, Orsay, și Texval.  În plus, Camiceria Italiana și Coax au prezentat noile tendințe în moda masculină. Şi cum oirce ţinută nu este completă fără accesorii, magazinele Benvenuti, Gatta, Leonardo şi Deichmann au defilat cu cele mai noi apariţii.

Cea mai spectaculoasă colecție a apaținut designer-ului George Hojbota si poartă numele de “Butterfly Effect”. George Hojbotă, un nume sonor printre designerii români. Hijbotă a prezentat pentru publicul sucevean aflat la evenimentul de sâmbătă, o colecţie haute-couture avangardistă spectaculoasă, prezentată şi la Romanian Fashion Week 2013-2014.

Nici pasionații de shopping prezenți la eveniment nu au fost uitaţi, cumpărăturile în valoare de minimum 150 lei asigurând, primilor 200 de clienţi, vouchere în valoare de 50 de lei fiecare.

Pentru a putea beneficia pe loc de premiile puse în joc, clienţii trebuiau să se prezinte cu bonurile fiscale la Info Point-ul special amenajat.

De altfel, evenimentul a fost condimentat cu numeroase concursuri cu premii pentru public, iar cei mai curajoşi dintre spectatori, au câștigat vouchere, oferit de Splend`or, Benevenuti sau Plusoptic.

Salonul D`Anais, din Shopping City Suceava, a asigurat coafura şi machiajul modelelor.

Showul de modă prin care organizatorii evenimentului au ales să întâmpine primăvara a fost unul de bun augur, diversitatea şi varietatea stilurilor, de o parte şi reacţia publicului de cealaltă parte, fiind garanturi ale unui eveniment reușit.

Cel mai frumos cadou pe care Shopping City Suceava l-a oferit doamnelor şi domnişoarelor a fost concertul DEEPCENTRAL.

Publicul a fredonat, timp de aproximativ o oră, cele mai cunoscute melodii din repertoriul artiştilor: “Russian girl“, ”In love”, “Music makes me free” sau noile lansate „Sus până la cer” şi „O stea”.

comments

comments




Leave a Reply

avatar