full screen background image

Studiu de piaţă profesionist pentru promovarea “Muzeului Bucovinei”

muzeu bucovina     “Muzeul Bucovinei” vrea să atragă vizitatori nu numai prin modernizarea şi reamenajarea incintelor, ci şi printr-o reclamă mai agresivă.

Instituţia vizează realizarea unui studiu de piaţă profesionist care să identifice aşteptările clienţilor, dar şi produsele culturale cel mai bine receptate de public.

Directorul instituţiei, Emil Ursu, consideră că brandul muzeului trebuie să fie constituit din termenii “distinct”, “valoare”, “mereu inedit” şi “al tău”.

El spune că muzeul pe care îl conduce va deveni unul din actorii sociali importanţi în privinţa educaţiei, petrecerii timpului liber şi valorizării talentelor.

“Muzeul Bucovinei” administrează 13 instituţii culturale din Suceava, Solca, Ciprian Porumbescu, Udeşti, Mălini, Siret şi Bilca, dintre care “Cetatea de Scaun” a Sucevei şi “Muzeul de Istorie”, din municipiul reşedinţă de judeţ, sunt beneficiarele unor lucrări de restaurare, care se derulează până la sfârşitul anului 2015.

În ceea ce priveşte afluenţa estimată a vizitatorilor în următorii ani, Ursu susţine că numărul acestora va creşte, de la 70.000, anul viitor, la 195.000, în 2017.

comments

comments




Leave a Reply

avatar