full screen background image

Revelionul all inclusive la munte, cel mai cerut produs

revelion     Revelionul all inclusive la munte, în hoteluri premium, de 4 şi 5 stele, în staţiuni precum Predeal, Poiana Braşov, Sinaia, Băile Felix sau Vatra Dornei, este cel mai cerut produs al momentului, inclusiv la târgul de turism, a declarat, pentru AGERPRES, Adrian Voican, preşedintele Asociaţiei pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT PH), director general al agenţiei Bibi Touring.

‘În prezent, rezervările de Revelion pe staţiuni sunt aproape încheiate pentru multe locaţii, 70% din camere fiind deja ocupate. Doar cu noroc turistul îşi mai poate găsi ceea ce doreşte. Cel mai ieftin pachet de Revelion pleacă, în acest moment, de la 540 de lei de persoană, preţ pentru un pachet 3 nopţi cu mic dejun şi cina festivă la Hotel Postăvarul de 1 stea din Braşov. Noutatea oferită clienţilor Bibi Touring este că pachetul de Revelion începe în prima zi a anului cu O zi gratuită de vacanţă’, a precizat Adrian Voican la Târgul de Turism al României.

La fel de căutate sunt şi revelioanele foarte ieftine pe Valea Oltului, Călimăneşti-Căciulata, Baile Herculane, sau cele la preţuri medii, la pensiunile din Predeal şi Buşteni.

Turiştii din Republica Moldova care au cumpărat pachete la schi în România au preferat staţiunile Sinaia, Predeal, Azuga, Poiana Braşov şi Braşov, Slănic Moldova şi Sovata.

‘Din ce în ce mai mulţi hotelieri din zona de munte au făcut planuri de marketing şi oferă tarifele pentru tot anul 2014, cam 15% la acest târg. Pentru 2014, tarifele sunt actualizate din cauza inflaţiei, în rest sunt la nivelul anului 2013. Litoralul se vinde mult mai devreme decât anul trecut. Dacă în 2012, am vândut din noiembrie, în 2013 am început să vindem litoralul românesc din octombrie, cu reduceri de până la 50%, prin înscrieri ultra-timpurii. Cele mai multe solicitări pentru Litoral 2014 la ora actuală prin Bibi Touring sunt pentru Mamaia – peste 56%, Eforie şi Jupiter – 8%, acestea fiind preferate de familii. Ca tendinţă, staţiunea Sovata începe să fie solicitată din nou. Aici s-a investit atât pe partea privată cât şi partea publică, în pârtii, infrastructura locală’, a arătat sursa citată.

Pentru turismul montan, preţurile sunt similare cu cele din 2012 iar înscrierile timpurii au început, în acest an, la finele lui iulie – august.

Litoralul românesc se vinde cel mai mult prin agenţiile de turism, la un raport 80% agenţii – 20% individuali, în timp ce pentru munte, raportul este de 20% agenţii – 80% individuali.

‘Piaţa de turism balnear e foarte interesantă pentru agenţiile de turism, dar din cauza legislaţiei ultra învechite din domeniu, turismul balnear nu este mult vândut prin agenţii. Aparţine zonei ministerelor. Medicamentele compensate se cumpără din farmacii, cum ar fi dacă ar fi compensate prin minister? La fel, turismul balnear ar trebui să se vândă prin agenţiile de turism. Dacă s-ar da la liber turismul balnear către vânzare, ar apărea investiţii, ar reînvia, ar deveni modern. Turismul balnear va fi unul dintre principalele produse ale agenţiilor de turism, care îl vor promova la maxim. Vânzările trebuie să revină profesioniştilor, în agenţii’, a precizat Adrian Voican.

comments

comments




Leave a Reply

avatar