full screen background image

Miley Cyrus a câștigat o toaletă de 10.000 de dolari în urma unui pariu

Miley Cyrus     “Wrecking Ball” i-a adus lui Miley Cyrus o toaletă high tech în valoare de 10.000 de dolari. Înainte de lansarea piesei, artista pop a pus un pariu cu producătorul Dr. Luke.

Conform termenilor stabiliți, acesta s-a angajat să îi cumpere lui Miley o toaletă “regească” dacă single-ul va ajunge hit. Luând în considerare că “Wrecking Ball” a stat două săptămâni pe prima poziție în topul Billboard, Dr. Luke are acum de onorat un pariu costisitor.
Modestia nu este întotdeauna recomandată. Pentru producătorul piesei “Wrecking Ball” cel puțin, neîncrederea în propriul talent îl va costa 10.000 de dolari. Deși Dr. Luke a strâns în ultimii ani multe hituri în portofoliu, acesta nu a crezut că single-ul lui Miley Cyrus va ajunge pe primul loc în topul Billboard.
“Contrar aparențelor, Dr. Luke nu are întotdeauna dreptate. Am pus un pariu cu el, eu susținând că ”Wrecking Ball” va urca pe prima poziție în Billboard Hot 100. Și așa s-a întâmplat. Acum trebuie să-mi cumpere o toaletă în valoare de 10.000 de dolari. Mă voi gândi la el ori de câte ori o voi folosi”, a declarat Miley Cyrus, mândră de intuiția sa.
Toaleta câștigată de Miley se încadrează în categoria VIP. Aceasta este dotată cu un receptor bluetooth care poate reda muzica de pe un smartphone, scaun cu încălzire și un ecran tactil LCD. Pariul acesta nu este însă decât un bonus. Piesa ”Wrecking Ball” în sine este un premiu, single-ul stabilind două recorduri pe VEVO și aducându-i primul nr. 1 în clasamentul Billboard. În termeni de profit, melodia s-a vândut în aproape un milion și jumătate de exemplare doar în SUA, fiind certificată cu platină în Australia și cu aur în Noua Zeelandă.

comments

comments




Leave a Reply

avatar