full screen background image

Anca Ciutac : „Pentru majoritatea firmelor mici, marketingul este un subiect tabu”

Anca CiutacFebruarie sau Făurar este considerată a fi cea mai friguroasă lună din an, cu viscole și geruri mari. Timpurile, vremurile s-au schimbat și “luna lupilor” cum mai e cunoscută în tradiția populară a devenit luna iubirii. Ceea ce, teoretic, o transformă automat în cea mai călduroasă și pasională lună din calendar. Să organizezi un târg de nunți taman când îndrăgostiții din toată lumea își celebrează dragostea, pare o alegere inspirată și o bună strategie de marketing. Până și numele evenimentului care va avea loc la Shopping City Suceava în perioada 13 – 15 februarie posedă puternice rezonanțe business. Trend Mariaj. Are și nunta dichisul și trendurile ei. Iar omul care se ocupă de buna desfășurare a evenimentului din acest weekend este Anca Ciutac, specialist în marketing la Shopping City Suceava. Invitata Luisei la Viva Trafic, Anca Ciutac, a vorbit despre amploarea evenimentului dar și despre tot ceea ce compune profesia ei.
Strategii de marketing, branding, campanii de publicitate, rolul sloganului intr-o campanie au fost câteva din subiectele abordate.
Am aflat că “o campanie de marketing este foarte importantă, marketingul în general este foarte important. În toți acești ani de când profesez în domeniu, am avut plăcerea de a lucra cu firme mai mari sau mai mici și am ajuns la concluzia că pentru majoritatea firmelor mici marketingul este un subiect tabu și ar trebui privit ca o investiție. Marketingul îți aduce foarte multe rezultate, atât în vânzări cât și în imagine”.
Un slogan bine ales și bine gândit într-o campanie publicitară poate asigura, în mare măsură și succesul ei.
„Un mesaj publicitar are un singur rol. Acela de a vinde, clar! Trebuie să facem o analiză a publicului, a consumatorilor înainte de a începe o campanie. Trebuie să știm din start cărui public să ne adresăm. Acesta este și primul pas într-o campanie. Trebuie să știm cine ne sunt clienții” a mai spus Anca Ciutac.

comments

comments